تمرینتمرین در خانه

آموزش کامل حرکت پل (با توپ ورزشی)

همراه با ویدیو آموزشی ساده برای مشاهده نتایج و درک بهتر

در پست ” آموزش کامل حرکت پل (بلند کردن باسن) ” به طور کامل درباره حرکت پل و فواید اصلی این تمرین صحبت کرده ایم .

اما تمرین پل ، شامل حرکاتی متعددی میشود که در این پست به تمرین ” حرکت پل با توپ ورزشی یا Physioball Hip Bridge ” که یکی از تمرینات محبوب سری حرکات پل است را بیان خواهیم داد  .

در این آموزش کامل حرکت پل با توپ ورزشی می توانید تمرین های متفاوتی برای فیله کمر و سر شانه ها ایجاد کنید .

در این پست ۲ تمرین وجود دارد که میتوانید انجام دهید .

 

آموزش کامل حرکت پل (با توپ ورزشی)

 

تمرین اول

  1. برای این تمرین، شما باید پایتان را روی توپ قرار دهید و زاویه ۹۰ درجه را در زانوها و باسن به وجود می‌آورد

  2. زانو ها را بالا آورد و یک خط مستقیم تا شانه هایتان ایجاد کنید .‏

  3. ‏دست ها در کنار خود باشد .‏

  4. این امر، مقداری ثبات را فراهم خواهد کرد . اما نباید صرفا به خاطر تعادل به آن تکیه کنید.

  5. سه ست، ده تایی برای این تمرین انجام دهید

 

تمرین دوم

  1. به گونه ای روی توپ به پشت دراز بکشید که کمر روی آن قرار بگیرد،

  2. زانو ها را بالا آورد تا یک خط مستقیم تا شانه هایتان ایجاد کنید .‏

  3. وقتی در موقعیت قرار گرفتید، یک زاویه ۹۰ درجه در زانوها و قوزک پا به وجود می‌آورد

  4. شما میتوانید دست ها را در کنار خود و یا زیر باسن خود قرار دهید

  5. شما میتوانید این تمرین را با دست های به شکل ضربدر بر روی سینه خود قرار دهید .‏

  6. یک خط صاف از زانو ها تا شانه ها ایجاد کنید وقتی که شانه هایتان بر روی توپ قرار دارد .‏

  7. همانطور که این تمرین را انجام می‌دهید برای حفظ پایداری خوب و اجازه ندادن به حرکت باسن به طرفین ، تمرکز کنید.

  8. اگر زیاد تکون بخورید ، ممکن است از روی توپ بیوفتید

  9. برای جلوگیری از این کار احتیاط کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن